Remeha Quinta 35c

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 41 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Remeha Quinta 35c op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,1

Corneel . 04-03-2014
Geschreven voor: Remeha Quinta 35c

Remeha quinta 4 jaar oud en evenveel driewegkleppen vervangen oorzaak niemand weet het.Draadloze thermostaat geplaatst stond meer in alarm als de rest al goed dat ik hem niet had betaald,ik denk er sterk aan deze rommel te vervangen door een Vaillant zoals bij mijn zoon 9 jaar oud nooit problemen.Weet iemand de oorzaak?

Voor mijn draadloze thermostaat zijn 3 verschillende technici langs geweest uit Wommelgem dit bracht geen soelaas, ik heb zelf mijn gewone thermostaat terug aan gekoppeld.

Wieland1 17-05-2014

Beste Corneel,
Ook wij zijn niet te spreken over onze Remeha Quinta 35c. Ik heb hiervoor al een paar keer gemaild naar Remeha in België en dan krijg je als antwoord dat het wel aan ons water zal liggen in plaats van aan onze ketel. Zo is het natuurlijk gemakkelijk. Maar ondertussen is het bij ons hier binnen op het moment 24 graden en ik krijg de temperatuur niet naar beneden, maar mijn gasmeter loopt wel verder. Ik overweeg een nieuw ketel te kopen (de huidige is nog maar 7 jaar oud) maar zeker geen Remeha.

Vincent 15-01-2017

Ook hier hetzelfde verhaal, maar dan bij de remeha quinta 30s. Ketel van ong 4j oud en we vallen van het ene probleem in het andere.. eind dec werd uiteindelijk, na 3 interventies door remeha zelf, vastgesteld dat het constant uitvallen (lees in code gaan) kwam door een defecte brander....
Na 1 week kou geleden te hebben (kerstperiode!!) omdat wisselstuk zgn nog moest besteld worden...toch een technieker over de vloer gekregen. Kostprijs 1100€ 😳 + aantal interventies à 150€/stuk
Oorzaak van dit alles....'ons water'?!?!?! dus geen garantie maar te betalen kost??? 😱

Officiele reactie van Remeha 07-04-2014

Beste Corneel,

Wat vervelend om dit te horen.
Zou je contact met ons willen opnemen?
Dit kan via: 055-5496900 of socialmedia@remeha.nl

Groet Jasper
Remeha

luc l. 07-11-2012
Geschreven voor: Remeha Quinta 35c

ik was zeer te vrede over deze ketel,tot hij begon te lekken en in storing ging.
Het reservoir van het warm water is volledig doorgeroest,de oorzaak is waarschijnlijk de automatische ontluchting die boven op dit vat zit,af een toe lopen er een paar druppels tussen het vat en de isolatie en is het boeltje zo beginnen roesten. ze hebben het reservoir + leidingen + automatische ontluchting sturings module en enkele sensoren moeten vervangen
ik moet de factuur nog krijgen maar ze zal dicht tegen de 900 euro liggen denk ik

maar ik heb hier al gelezen dat ik niet den enigste ben, misschien moeten we samen eens naar test-aankoop stappen of zoiets